01/03/2011

Digital Kit Happy Easter + CUse + QPs

Olá meninas, é com grande alegria que apresento para vocês minha coleção de produtos para a Páscoa. Todos mto coloridos e fofinhos e exclusivos!! Eles serão vendidos neste mês somente na Scrap-Team Shop!! Então não percam a chance de comprá-los pois estão por apenas $ 2 cada.
***
Hi girls, it is with a great happiness that I present to you my new products collection to Easter. They are very colorful and cute, and they are exclusives!! In this month they will be sell only in Scrap-Team Shop!! So, do not miss the opportunity because they are for only $ 2 each.
Compre aqui / Buy Here: Scrap-Team Shop
Todos esses elementos foram feitos a mão por mim!!
All of this elements were handmade by me!!

Compre aqui / Buy here: Scrap-Team Shop
Compre aqui / Buy Here: Scrap-Team Shop

Abaixo estão os layouts feitos com as minhas quick pages para vocês poderem ver melhor
Below are the layouts made with my quick pages for you can see better
E aqui estão as páginas feitas pelo meu incrível CT
And here they are the beautiful layouts made by my Creative Team

E lembrando que hoje é o Crazy Day da HM Scrap Shop. Não percam as promoções de apenas $ 2 só hoje!!

***

And remembering that today is the Crazy Day of HM Scrap Shop. Do not miss the offers for only $ 2 and only today!!

3 comentários:

Fê Monção disse...

Lindo Kit!!!!
Beijos

Sheila disse...

Que lindo kit! Parabéns pelas criações...
bjs

Mirelle Candeloro disse...

Obrigada meninas ;o)