19/04/2012

Sugary Fancy at After Five Designs

Meninas, hoje venho aqui para falar de uma amiga muito querida chamada Ana Nogueira. Para quem não a conhece, ela é Designer de Scrapbook Digital, assim como eu, e é dona da marca mega conhecida Sugary Fancy. Os produtos dela são únicos, lindos, delicados e muito bem feitos. Vale a pena conhecê-la.
Hoje é a inauguração da lojinha dela na After Five Designs, e ela preparou lindos produtos novos para vcs com precinhos especiais. Dêem uma espiadinha em alguns previews que pus abaixo.

Ana minha linda, te desejo todo o sucesso na sua nova loja, parabéns por mais essa conquista, vc merece!!

***

Girls, I come here today to talk about a dear friend named Ana Nogueira, aka Sugary Fancy. For those who do not know her, she is Digital Scrapbook Designer, like me. Her products are unique, beautiful, delicate and very well done. It's worth knowing her.
Today is the opening of her shop at After Five Designs, and she made beautiful new products for you special prices. Take a peek at some previews that I have put below.

Ana my beautiful friend, wish you all of success in your new shop, congratulations on this achievement, you deserve!

Logo volto com mais novidades para vcs, desta vez sobre mim e a minha nova futura loja.. hehe
***
I will be back soon with more news for you. At this time, for me and my new and future store.. LOL

Nenhum comentário: